Tuesday 8 May 2012

AKU BERSERAH PADA MU YA RABB

bismillahirrahmanirrahim...Allah.....mengapa diri ini begitu merindui hidayah Mu..keredhaan Mu ya Allah...Allah...aku inginkan kekuatan iman..yang boleh membawa diriku kepada syurga Mu..sesungguhnya aku amat takut dengan azab neraka Mu ya Allah...Allah...aku juga begitu merindua Baginda SAW..aku inginkan syafaatnya...aku merindukan segala sifatnya..segala amalannya...ya Allah...sungguh kuat Baginda menghadapi cabaran kehidupan ya Allah...Allah...aku juga menginginkan spt Baginda SAW...kuatkanlah segala kekuatan iman dalam diriku...agar aku tidak tersesat dan lari dari agama Mu Ya Allah....aku hanya mampu berserah pd Mu..aku mengerti..aku tidak layak untuk ke syurga firdausi...amalan ku yg sangat kurang membuatkan aku akan ke azab neraka Mu...aku tidak sanggup Ya Allah...Allah....ampunilah segala perbuatan ku di dunia ini..sama ada yg kecil sebesar zahrah..ataupun yang besar...segalanya aku berserah kepada Mu ya Rabb...


No comments:

Post a Comment