Monday 7 May 2012

YA ALLAH!!!!

ya Allah....aku mahukan hidayah Mu...aku inginkan petunjuk Mu..ya Allah...sungguh banyak dosa ku yg telah ku lakukan di atas muka bumi ini..aku leka dengan setiap tingkah laku ku...aku x mampu mengawal segala yg ada di dunia ini...ya Allah....aku memohon pada Mu..bukakanlah pintu hati ku ini agar aku lebih mendekati pda Mu...aku tidak ada daya melainkan pertolongan Engkau ya Allah...aku tdak mampu untuk menjadi hamba Mu yang soleh..ya Allah...bersihkanlah hati ku ini dari segala kekotoran yg dtang dari syaitan utuk mnyesatkan aku...hnya pda Mu aku berserah...Allah....sesungguhnya aku takut akan azab neraka Mu...Engkau ampunilah segala dosa2 yg telah aku lakukan...bersama keluarga ku..ataupun sesiapa saja....ya Allah...terimalah taubat ku ya Allah...berikanlah aku keredhaan Mu....hidayah Mu..dan cahaya petunjuk Mu..agar aku sentiasa mengingati pda Mu...AMPUNILAH DOSA KU....


No comments:

Post a Comment